Blog Archive

Thursday, September 8, 2011

06.09.2011 TEİAŞ 11. PAKET YARIŞMA TEKLİFLERİ

06.09.2011 TEİAŞ 11. PAKET YARIŞMA TEKLİFLERİ

Türkiye Elektrik İletim A.Ş. rüzgar enerjisi santrali yatırımlarına yönelik 11. grup ihaleyi gerçekleştirdi.

06 Eylül 2011 Salı günü gerçekleşen ihalede rüzgar enerjisi yatırımları ile ilgili yarışma yönetmeliği gereği, rüzgar enerjisine dayalı üretim tesisi kurmak üzere yapılmış lisans başvurularından aynı bölge ve/veya trafo merkezi için birden fazla başvurunun bulunduğu 16 trafo merkezine bağlanacak olanları belirlemek amacıyla 174 firma yarıştı.

AKÇAY TM YG-55 Megavatlık (MW) kapasite için toplam 16 proje yarıştı. Kapasitenin tamamın Kilovat saat (kWh) başına verdiği 3,97 kuruş en yüksek RES katkı payı teklifi ile Barkan Enerji Yat. Üretim Tic. A.Ş. aldı.

BALIKESİR SEKA TM’de YG-125 MW kapasite için 13 proje yarıştı. KWh başına verdiği 4,47 kuruş RES katkı payı teklifi ile Galata Wind En. Ltd. Şti kapasitenin sahibi oldu.

BALIKESİR 2 TM’de YG-50 MW kapasite için 14 proje yarıştı. KWh başına verdiği 4,78 kuruş RES katkı payı teklifi ile Briza Rüzgar Elektrik Üretim San. Ve Tic. A.Ş. kapasitenin sahibi oldu.

BALIKESİR 2 TM’de OG-10 MW kapasite için 2 proje yarıştı. KWh başına verdiği 0,02 kuruş RES katkı payı teklifi ile Serin Enerji Elek. Ür. Dağ. Paz. San. Ve Tic. Ltd. Şti kapasitenin sahibi oldu.
SOMA-B TM YG-80 MW kapasite için 10 proje yarıştı.
4,25 kuruş RES katkı payı teklifi ile 35 MW kapasiteyi Garet Enerji Üretim Ve Ticaret A.Ş.,
4,32 kuruş RES katkı payı teklifi ile 45 MW kapasiteyi Babadağ Elektrik Üretim San. Ve Tic. A.Ş.
paylaştı.

İZMİR HAVZA TM YG-200 Megavatlık (MW) kapasite için toplam 15 proje yarıştı
4,17 kuruş RES katkı payı teklifi ile 80 MW kapasiteyi Gazires Elektrik Üretim Sanayi Ve Ticaret A.Ş.,
4,52 kuruş RES katkı payı teklifi ile 70 MW kapasiteyi Bergres Elektrik Üretim A.Ş.
5,25 kuruş RES katkı payı teklifi ile 50 MW kapasiteyi Esinti enerji Üretim Tic. Ve San. A.Ş.
paylaştı.

ALİAĞA 1 TM’de OG-10 MW kapasite için 6 proje yarıştı. KWh başına verdiği 3,63 kuruş RES katkı payı teklifi ile Tan Elektrik Üretim A.Ş. kapasitenin sahibi oldu.

SOMA A TM’de YG-27 MW kapasite için 3 proje yarıştı. KWh başına verdiği 3,88 kuruş RES katkı payı teklifi ile Dünya Enerji Üretim A.Ş. 25 MW kapasitenin sahibi oldu.

SÜTLÜCE HAVZA TM YG-350 MW kapasite için 11 proje yarıştı.
1,32 kuruş RES katkı payı teklifi ile 51 MW kapasiteyi Gazires Elektrik Üretim Sanayi Ve Ticaret A.Ş.,
2,50 kuruş RES katkı payı teklifi ile 15 MW kapasiteyi Ayes Enerji San. Ve Tic. A.Ş.,
0,59 kuruş RES katkı payı teklifi ile 48 MW kapasiteyi Mutlupet Petrol Ür. Nak. Paz. Ve San. Ve Tic. Ltd. Şti.,
1,57 kuruş RES katkı payı teklifi ile 32 MW kapasiteyi Yel Elektrik Üretim Ltd. Şti,
0,75 kuruş RES katkı payı teklifi ile 10 MW kapasiteyi Or Enerji İnş. San. Ve Tic. A.Ş.,
0,73 kuruş RES katkı payı teklifi ile 20 MW kapasiteyi Eni Enerji İnş. Taah. Tic. Ve San. A.Ş.,
0,12 kuruş RES katkı payı teklifi ile 138 MW kapasiteyi Boylam Enerji Yat. Üretim Tic. A.Ş.
paylaştı.

TEKİRDAĞ TM’de OG-12 MW kapasite için 5 proje yarıştı. KWh başına verdiği 3,53 kuruş RES katkı payı teklifi ile Verim Enerji Yat. Üretim Tic. A.Ş. kapasitenin sahibi oldu.

MALKARA TM’de YG-30 MW kapasite için 8 proje yarıştı. KWh başına verdiği 2,79 kuruş RES katkı payı teklifi ile Sone Enerji Yatırım Üretim Ve Tic A.Ş. kapasitenin sahibi oldu.

MALKARA TM’de OG-15 MW kapasite için 3 proje yarıştı. KWh başına verdiği 0,29 kuruş RES katkı payı teklifi ile Osres Elektrik Üretim A.Ş 12 MW kapasitenin, KWh başına verdiği 2,97 kuruş RES katkı payı teklifi ile Sone Enerji Yatırım Üretim Ve Tic A.Ş. 3 MW kapasitenin sahibi oldu.

KEŞAN TM’de YG-33 MW kapasite için 4 proje yarıştı. KWh başına verdiği 3,07 kuruş RES katkı payı teklifi ile Çanres Elektrik Üretim A.Ş.kapasitenin sahibi oldu.

GELİBOLU TM’de OG-5 MW kapasite için 4 proje yarıştı. KWh başına verdiği 2,34 kuruş RES katkı payı teklifi ile Bahar enerji Elektrik Üretim San. Ve Tic. Ltd. Şti. kapasitenin sahibi oldu.

ÇAN HAVZA TM-2’de YG-175 MW kapasite için 52 proje yarıştı.
5,55 kuruş RES katkı payı teklifi ile 78 MW kapasiteyi Deryalar Elektrik Üretim Ltd. Şti.,
5,12 kuruş RES katkı payı teklifi ile 51 MW kapasiteyi Kovancı Enerji Üretim Paz. İht. Ve İhr. A.Ş.,
5,09 kuruş RES katkı payı teklifi ile 46 MW kapasiteyi Ankares Enerji Üretim. Ltd. Şti.
paylaştı.

EZİNE TM’de OG-3 MW kapasite için 2 proje yarıştı. KWh başına verdiği 3,50 kuruş RES katkı payı teklifi ile Başak Klima Rüzgar Enj. Elk. Ürtm. Sant. ve Srv. Ltd. Şti. kapasitenin sahibi oldu.

SAYALAR AKHİSAR EİH’de YG-27 MW kapasite için 9 proje yarıştı. KWh başına verdiği 4,12 kuruş RES katkı payı teklifi ile Geres Enerji Üretim Tic. A.Ş. kapasitenin sahibi oldu.

BERGAMA TM’de YG-25 MW kapasite için 9 proje yarıştı. KWh başına verdiği 3,57 kuruş RES katkı payı teklifi ile Kayabaşı En. Ür. San. Ve Tic. A.Ş. kapasitenin sahibi oldu.

BERGAMA TM’de OG-5 MW kapasite için 2 proje yarıştı. KWh başına verdiği 1,55 kuruş RES katkı payı teklifi ile Pitane Elektrik Üretim Ltd. Şti. kapasitenin sahibi oldu.



Kaynak: http://www.ruzgarenerjisibirligi.org.tr/index.php?option=com_content&view=article&id=137:06092011-teias-11paket-yarisma-teklifleri&catid=60:tureb-duyurulari&Itemid=72

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.