Blog Archive

Tuesday, August 30, 2011

19.08.2011 TEİAŞ 10. PAKET YARIŞMA TEKLİFLERİ

Türkiye Elektrik İletim A.Ş. rüzgar enerjisi santrali yatırımlarına yönelik 10. grup ihaleyi gerçekleştirdi.

19 Ağustos 2011 Cuma günü gerçekleşen ihalede rüzgar enerjisi yatırımları ile ilgili yarışma yönetmeliği gereği, rüzgar enerjisine dayalı üretim tesisi kurmak üzere yapılmış lisans başvurularından aynı bölge ve/veya trafo merkezi için birden fazla başvurunun bulunduğu 238 MW kapasitede 5 trafo merkezine bağlanacak olanları belirlemek amacıyla 37 proje yarıştı.

MUSTAFA KEMAL PAŞA TM YG-30 Megavatlık (MW) kapasite için toplam 4 proje yarıştı. Kapasitenin tamamını kilovat saat (kWh) başına verdiği 3,75 kuruş en yüksek RES katkı payı teklifi ile NM Enerji Elektrik Üretim Ltd. Şti. aldı.

PAŞAKÖY TM OG-27 MW kapasite için 2 proje yarıştı. Kapasitenin 2 MW’ını, kilovat saat başına verdiği 3,01 kuruş RES katkı payı teklifi ile GRC Yenilenebilir Enerji Üretimi San. Ve Tic. Ltd. Şti (Eski: GRC Enerji Elektrik Üretim San. Ve Tic. Ltd. Şti.) alırken, kalan kapasitenin çakışma nedeniyle 8 MW’ını, kilovat saat başına verdiği 1,59 kuruş RES katkı payı teklifi ile Paşa Enerji Yatırım Üretim Ve Tic. A.Ş. (Eski: Sonses Enerji Yatırım Üretim Ve Tic. A.Ş.) aldı.

ANTAKYA 2- İSKENDERUN 2 EİH TM’de YG-80 MW kapasite için 12 proje yarıştı. Kilovat saat başına verdiği 3,78 kuruş RES katkı payı teklifi ile Yeni Belen Enerji Elektrik Üretim San. Ve. Tic. A.Ş. 27 MW kapasitenin sahibi oldu. Geri kalan 53 MW kapasiteyi, kilovat saat başına verdiği 2,90 kuruş RES katkı payı teklifi ile ZT Enerji Elek. Ür. San. Ve. Tic. A.Ş. aldı.

MUSTAFA KEMAL PAŞA TM’de OG-10 MW kapasite için toplam 3 proje yarıştı. Kapasitenin tamamını Kilovat saat (kWh) başına verdiği 0,17 kuruş RES katkı payı teklifi ile Manres Elektrik Üretim A.Ş. aldı.

DEMİRTAŞ TM’de OG-9 MW kapasite için 2 proje yarıştı. Kapasitenin tamamını Kilovat saat başına verdiği 0,01kuruş RES katkı payı teklifi ile Metcan Enerji Üretim San. Ve Tic. Ltd. Şti aldı. Kilovat saat başına 0,02 kuruş RES katkı payı teklifi vermesine rağmen R.K Rüzgar Enerji Santralleri Elektrik Üretim San. Ve Tic Ltd. Şti., Karacabey TM’de yer alan Eskoda Enerji Üretim Paz. İth. Ve İhr. A.Ş. ile çakıştığı için kapasiteyi alamadı.

KARACABEY TM’de YG-54 MW kapasite için toplam 11 proje yarıştı. Kapasitenin 50 MW’ını Kilovat saat (kWh) başına verdiği 4,62 kuruş RES katkı payı teklifi ile Eskoda Enerji Üretim Paz. İth. Ve İhr. A.Ş. aldı.

KARACABEY TM’de OG-28 MW kapasite için 3 proje yarıştı. Kapasitenin 27,90 MW’ını Kilovat saat (kWh) başına verdiği 0,01 kuruş RES katkı payı teklifi ile Yalova Rüzgar Enerjisinden Elektrik Üretimi Santrali Ltd. Şti aldı.


Kaynak: http://www.ruzgarenerjisibirligi.org.tr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=60&Itemid=72

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.