Blog Archive

Saturday, August 2, 2014

Bozkaya ve Ova RES’in kredisi Yapı Kredi’den


Kardemir Haddecilik ve Elektrik Üretim ve Ayres Elektrik Üretim A.Ş, Bozyaka RES Projesi İlave yatırımı ve Ova RES yatırımı için Yapı Kredi Bankası ile kredi anlaşması imzalandı.

Kardemir Haddecilik ve Elektrik Üretim Ltd.Şti’ne ait Bozyaka RES adlı 12,5 MW kurulu gücü olan mevcut RES projesine ilave yatırım için ve grubun bünyesinde bulunan Ayres Elektrik Üretim A.Ş’nin Ova RES projesi için Yapı Kredi Bankası ile 22.000.000 Euro’luk kredi anlaşması Kardemir Haddecilik Yönetim Kurulu Başkanı Nevzat KARALP, Ayres Elektrik Üretim A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Önder KARALP ve Yapı Kredi Bankası Denizli Şubesi Müdürü Cem Mert tarafından 01/07/2014 tarihinde karşılıklı imzalandı.

Önder KARALP yaptığı konuşmada “Yapı Kredi Bankası ile daha önceki Enerji projelerimizde çalıştık ve onların sinerjisi sayesinde yatırımlarımızı başarıyla tamamladık. Bankanın enerji konusunda uzman bir yapısı olduğunu biliyoruz. Yapı Kredi Bankası ile atılan bu imzanın Türkiye’nin de geleceği için atılan bir imzadır.” dedi.

Kardemir Haddecilik Yönetim Kurulu Başkanı Nevzat KARALP ve Ayres Elektrik Üretim A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Önder KARALP projenin inşasına başladıklarını ve 2015 yılının ikinci çeyreğinde üretim faaliyetine geçeceklerini belirtti.

Kaynak: http://enerjienstitusu.com/2014/08/01/bozkaya-ve-ova-resin-kredisi-yapi-krediden/

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.