Blog Archive

Saturday, August 2, 2014

Ayres ve Bozkaya RES için imzalar atıldı

Kardemir Haddecilik ve Elektrik Üretim, Bozkaya RES için Nordex ve Ayres RES için Gamesa ile anlaşma imzaladı.

Kardemir Haddecilik ve Elektrik Üretim San.Tic.Ltd.Şti., Nordex Energy GmbH ile 7,3 MW türbin tedarik ve servis çerçeve anlaşması Nordex Genel Müdürü İbrahim Özarslan ve Kardemir Yönetim Kurulu Başkan yardımcısı Önder KARALP tarafından 07/07/2014 tarihinde imzalandı.

Toplamda 12,5 MW Rüzgar Enerjisi üretim lisansı bulunan Kardemir Haddecilik ve Elektrik Üretim, Bozyaka RES adlı 12,5 MW olan mevcut projesine ilave 7,3 MW projesi için Alman Nordex Energy GmbH ile türbin tedarik ve servis çerçeve anlaşması imzaladı.

2012 yılında kurulan Bozyaka RES projesine ilave olarak 2 adet Nordex N 117 / 2.4 MW türbin ve 1 adet N 100 / 2.5 MW seçimi yaptıklarını belirten Kardemir Haddecilik ve Elektrik Üretim Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Tevfik Önder KARALP projenin inşasına başladıklarını ve en geç 2015 yılı ikinci çeyreğinde üretime geçmeyi planladıklarını belirtti.

Bozyaka RES projesi, demir çelik sektöründe faaliyet gösteren ve yatırımları devam eden Denizli Merkezli Kardemir Şirketler Grubu’nun enerji alanındaki iştirakidir.

Ayres Elektrik üretim A.Ş için Gamesa ile anlaşma imzalandı

Ayres Elektrik Üretim A.Ş Aydın ili Köşk İlçesi sınırlarında kurulacak olan 18 MW’lık Ova RES Projesi için İspanya’nın türbin firmalarından Gamesa firmasıyla türbin tedarik ve servis çerçeve anlaşması Ayres Elektrik Üretim A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Önder KARALP ve Gamesa Türkiye Satış Direktörü Melih ER tarafından 10/07/2014 tarihinde imzalandı.

Toplamda 18 MW Kurulu gücüne sahip Ova Res Projesi için yatırıma başladıklarını Gamesa firmasını özellikle seçtiklerini belirten Yönetim Kurulu Başkanı Önder KARALP, 2015 Yılı ikinci çeyreğinde ise üretim faaliyete geçeceklerini belirtti.

Öte yandan, Yapı Kredi Bankası ile 22.000.000 Euro’luk kredi anlaşması Kardemir Haddecilik Yönetim Kurulu Başkanı Nevzat KARALP, Ayres Elektrik Üretim A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Önder KARALP ve Yapı Kredi Bankası Denizli Şubesi Müdürü Cem Mert tarafından 01/07/2014 tarihinde karşılıklı imzalandı.

Kaynak: http://enerjienstitusu.com/2014/07/31/ayres-res-ve-bozkaya-res-icin-imzlara-atildi/

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.