Blog Archive

Saturday, January 16, 2010

Gökçedağ Rüzgar Santrali’nde türbin sayısı 31’e çıktı

Zorlu Enerji’nin bünyesinde bulunan Rotor Elektrik Üretim A.Ş.’nin Osmaniye’de bulunan Gökçedağ Rüzgar Santrali’nde devreye alınan türbinlerin sayısı 23’ten 31’e, üretim kapasitesi ise 57,5 MW’tan 77,5 MW’a yükseldi.

ANKARA (ANKA)-

Zorlu Enerji Üretim A.Ş.’nin Kamu Aydınlatma Platformu’na yaptığı özel durum açıklamasında, şöyle denildi:

"Daha önce 29 Aralık 2009 tarihli açıklamamız ile kamuya duyurmuş olduğumuz Zorlu Enerji Grubu bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Rotor Elektrik Üretim A.Ş.’nin Osmaniye’de bulunan Gökçedağ Rüzgar Santrali’nde montaj çalışmaları tamamlanan 54 türbinden 8 tanesinin daha geçici kabulu yapılmıştır. Böylece rüzgar santralimizde devreye alınan türbinlerin sayısı 23’ten 31’e, üretim kapasitesi ise 57,5 MW’tan 77,5 MW’a yükselmiştir."(ANKA)

1 comment:

  1. Bu kapasitenin MWh olarak hesaplamasi hakkinda bilgi verebilir misiniz?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.